Wednesday 30 May 2012

Hari Belia !

A very good day everyone (:
Alright , okay tahu sgt cerita ni dah lapuk kot --" tapi apakan daya , WIFI rumah yang so zomell ni buat hal kann . Memang dah beberapa kali pun modem ni kena pangg .___.
Okay ! lupakan , move on dengan story hari belia tu .

Actually aku taktahu lgsg kot pasal hari belia ni , yelah aku mana kisah benda2 ni semua . Even karnival jom heboh pun aku tak pernah jejak -.- so cam okay , LAME ! Then adalah sorg makhluk ALLAh ni yang cantik lagi bijaksana yg diberi nama Hazirah *cewaaahhh* whathesapp aku . Hehe , maksud aku whatsapp aku . Hoihh , takkn taktau ? tipu tipu korang semua smatrphone kannn :D hiks . Dia whatsapp dgn sukacita mengajak aku pergi hari belia tu . Ecehh , motif dia sebenarnya UKISS ! aku dh agak dh , mesti ad batu disebalik udang .
EH ? haha . Rupa-rupanya dy dah plan everything and dh deal dgn sorg lagi makhluk Allah kat putrajaya tu . Ehem MALIN ! haaii *lelambai* haha .  So , kteorg kiranya sleepover together ah since konsert KPOP tu malam . Amboi , takkan nak merantau di tengah jalan . hiks hiks . 


Seriouly , bila sampai tapak hari belia tu amboi kemainn eh ? sebesar2 yang boleh dia nak hari belia . Serious cramp kaki wehh T.T ! Besarrrr gilaaaaaa tak larat nak jalann dahhhh .__.
Jalan sana sini , jumpa banyak gila gerai and so on tp end up beli tudung je . Ceh buang masa . Haa tibalah masa nak tgk konsert KPOP tu . hambekk kauu almost 4 hours aku berdiri . 
Mampuihhh ! serious taknak dah . Dgn manusia yg OVER gila jerit sana sini , naik pekak telinga aku weh . ada jugak kena pang satgi --"  so cmtu aa kiranya cerita aku on that weekend . tp sehari je spent time dgn dorg , sbb esok tu pepagi aku dh gelabah bgn sbb nk kena pegi tmpat lain . Haaa jengjeng :D

 Day and night with my super favourite friends !


 UKISS 


Love , Reen




No comments:

Post a Comment